Kirjoittanut Elena | 28.4.2012

Loppukunnostus

Nosto lähestyy, kone on koekäytetty, termostaatti paikallaan, kyljet vahattu, pohjan myrkkymaalia paikkamaalattu, köydet paikoillaan. Letkut on paikoillaan ja oikeat venttiilit auki ja kiinni.

Huomattiin myös miten kaikki unohtuu mitä ei kirjoita ylös: koskakohan vaihdettiin vetolaitteen öljyt. No nyt vaihdettiin ainakin, siistiä tavaraa sieltä tuli uloskin. Kirjataanpa samalla, että se vetolaitteen kauluskumi, joka volvolla pitää vaihtaa joka seitsemäs vuosi, on meillä vaihdettu viime kesän moottoriseikkailujen yhteydessä. Tänään sitten vaihdettiin myös muotokumi eli  se ohut kumilevy, joka peittää  vetolaitteen aukon, jotta veden virtausvastus pohjassa olisi pieni. Se oli nimittäin respaantunut viime kesän moottoriseikkailuissa aika ikävästi.

(kuva otettu vasta vesillelaskun yhteydessä)

Hacking family  sanoo että joo, Volvo ja Yanmar myy ihan lepsuja, hepä ostivat  5 mm paksun rekan roiskeläpän ja kiinnittivät sikaflexillä. Meillä on nyt 5mm paksu vanhan mallin mukaan leikattu Etolan jämäpala kaksikomponenttiliimalla kiinni. Reunoja vielä veisteltiin virtaviivaisemmaksi. 5 mm tuntui asentaessa liiottelulta, olisi pitänyt ottaa se Etolan 3 mm jämäpala. (Mutta ne mokomat menevät perjantaisin viideltä kiinni ja ovat koko lauantain kiinni.)

Myös fenderit laitettiin valmiiksi oikeille kohdille.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Kategoriat

%d bloggers like this: